czwartek, 10 września 2015

Pędzi pociąg wydawniczy


Witajcie!

To dzięki temu blogowi i Wam Cudowni!
Tej cudnej stronie, na której zamieszczałam od ponad roku i 3 miesięcy teksty, zaczęła się moja historia z bardzo ukierunkowany na cel pisaniu.

Tak się składa, że właściwie odliczam już dni do tego, kiedy w moich rękach poczuję papierową wersję ukończonej 12 lutego 2015 roku książki.

Jako, że moim domem była biblioteka, księgarnia, czytelnia, dom w którym gromadziłam ukochane swoje przyjaciółki książki, dlatego choć zaplanowałam dla Was coś innego - dziś zmieniam plany...

Powód jest bardzo dla mnie wzniosły...
Już na dniach ogłoszona zostanie przedsprzedaż napisanej przeze mnie książki i e-booka.
I będzie to święto, bowiem zostanie spełnione marzenie dziecka, którym byłam.
I nadal jestem.

Tak oto urodzi się moje dziecko, przynajmniej ono pozostawi ślad na tym świecie.

Kochani!
Uwierzcie!
Marzenia się spełnia dzięki temu, co robicie.
A dacie radę. Nie ugniecie się, bo w to święcie wierzycie mimo iż czasem przychodzi zwątpienie.

Trzymam kciuki za Wasze marzenia, cele i projekty.

Życzę Wam uporu i ...

zapraszam do zapoznania się z tą książką...
Bo z autopsji wiem, że każda książka inspiruje i często podsuwa pomysły.
To taki generator pomysłów, które dają nam inni ludzie za śmieszną cenę.

Zapraszam serdecznie,
przeczytajcie, co dzięki Wam Czytelniokom i temu blogowi powstało.

Pozdrawiam Was serdecznie
Sylwia Paradowska - Autorka książki, która jeszcze we wrześniu 2015 r. ujrzy światło dzienne.

Jak ja się cieszę!!!!!!! I dziękuję, że jesteście!

2 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością :D i szczerze gratuluję!!! Fantastycznie jest spełniać marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo! Bardzo Ci dziękuję :-) To już tylko 2 tygodnie... To niewiarygodne. Dobrze, że jesteś :-)

      Usuń