niedziela, 18 czerwca 2017

Wyzwanie #Dzień_37 - #Dzień_50

Gdy zachodzi słońce, nikt nie pozostaje w niczyim cieniuColinas

 


Cześć Kreatywni! 
Dziś przekroczyłam 50 zdjęć na Tookapic!

Dziś właśnie zrobiłam i wybrałam 50 zdjęć. Pomnożyć to przez minimum 4 - 5 zdjęć, to dotarłam do ok 250 zdjęć. To właśnie praktyka czyni mistrzem. Ale ja nie wiem, czy chcę być mistrzem, czy nadal chcę być amatorem. Ktoś, kto zwie się mistrzem, częściej boi się, że jego mistrzostwo przeminie, że ktoś go skrytykuje. A amator? Też się boi, ale i tak eksperymentuje. Zauważyłam, że ubóstwiam eksperymentować. Na dodatek kocham się uczyć. Dlatego postanowiłam, że w najbliższym czasie skorzystam z lekcji dostępnych w przepastnych zasobach Internetu. Na dodatek wiem też, czym w fotografii chcę się zająć. Chcę odkrywać światło i to co potrafi różnie złapane światło, by wyczarować coś bajecznego. I eksperyment będzie tym, co mnie będzie wyróżniać nawet jeśli liczba folowersów na Instagramie będzie maleć. Trudno, na tym polega eksperymentowanie.
Zwycięskie zdjęcie, to:


To był przepiękny czas dwóch tygodni. Nauczyłam się bardzo wielu rzeczy. Tego jak eksperymentować i nie przejmować się znikającymi polubieniami. I oby tak dalej. 

Na dziś już wszystko
Do następnego zdjęcia Kreatywni!
Pozdrawiam i zachęcam do patrzenia, a nie oceniania.
Dla głodnych zdjęć zapraszam do swojego Instagramu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz