niedziela, 4 czerwca 2017

Wyzwanie #Dzień_30 - #Dzień_36





Uśmiech jest jak słońce,
które spędza chłód
z ludzkiej twarzy.

Wiktor Hugo
 




Cześć Kreatywni! 

Magia! Ale ten czas leci. Codziennie człowiek uczy się o przyrodzie czegoś nowego. Odkrywa ten świat oczami. Doświadcza kolorów i zaczyna fascynować się otaczającym światem. O tak, to jest to, czego to wyzwanie najmocniej uczy. Dostrzegania chwili i wyboru. Tak wybór jest trudny, a często bardzo trudny. Dlaczego? Bo coraz częściej muszę wybierać danego dnia z 10 cudownych zdjęć. 
W tym tygodniu wygrały dwa zdjęcia. Nie mogłam się zdecydować między:

Zdjęciem Dariusza Filaka - mojego Męża, a zdjęciem u góry.

Zresztą sami zobaczcie:





















Inne zdjęcia w galerii, to również znaczące dla mnie zdjęcia. Ponieważ codziennie uczyły mnie nie tyle patrzenia, a nawet widzenia, co dostrzegania.

Zobaczcie:
























To był przepiękny tydzień. Nauczyłam się bardzo wielu rzeczy. Chociażby słuchania. Szukania inności. Pięknie było tak patrzeć i wybierać. 

Na dziś już wszystko
Do następnego zdjęcia Kreatywni!
Pozdrawiam i zachęcam do patrzenia, a nie oceniania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz