piątek, 20 marca 2015

Już jest I część kursu: Jak w końcu napisać książkę? Jak to zrobić w 43 dni? Spełnij swoje marzenie!

Witajcie Cieplutko!

Jakiś czas temu obiecałam Wam, że zdradzę kilka wskazówek, w kwestii JAK? ostatecznie spełnić swoje marzenie o tym by zostać autorem napisanej książki. Obiecałam Wam także, że opowiem jak to mi się udało, że w ciągu 43 dni wydałam na światło dzienne swoje 153 stronicowe dziecko-książkę. Nadszedł ten czas, by dotrzymać słowa :-)


Czego  dowiecie się czytając tego e-booku?
  1. W jaki sposób znaleźć temat przewodni książki?
  2. Jak zmotywować się do pisania?
  3. Czego unikać?
  4. Co zrobić by pisanie książki stało się przyjemnością, a nie ciążącym zobowiązaniem?
  5. Jak stworzyć wizualną reprezentację upływającego czasu?
  6. Czego używać do napisania książki?
  7. Jakiej techniki użyć?
  8. Gdzie można nauczyć się więcej?
  9. Kto może pomóc?
  10. Jak mówić do siebie, by skutecznie zakończyć projekt KSIĄŻKA - medytacja pisarska.


Jako, że jestem amatorką i samoukiem procesu tworzenia oraz kończenia dzieła życia, jakim jest książka, dlatego na stronach tej publikacji przeczytasz tylko o tych sprawdzonych przeze mnie metodach. Więcej na ten temat, jak w końcu skończyć proces pisania i wydać książkę - dowiesz się poprzez lekturę zaproponowanych w ostatnim rozdziale lektur.


Jeśli więc, Twoim marzeniem jest UKOŃCZYĆ PISANIE SWOJEJ KSIĄŻKI!, to zapraszam do lektury następnych stron.


“Bo aby zrealizować marzenie, jakim jest napisanie książki, trzeba
zacząć, rozwinąć temat ale przede wszystkim skończyć pisanie
Sylwia Paradowska Kolorystka



Skoro obiecałam... To dziś spełniam obietnicę!

Wystarczy już tylko jeden Twój krok do spełnienia marzenia!

JAKI?

Wypełnij ankietę! i pobierz I część ebook'a.

ZRÓB TEN PIERWSZY KROK I KLIKNIJ NA PONIŻSZY NAJWIĘKSZY TEKST!

Do zobaczenia już niedługo :-)
Wśród SPEŁNIONYCH AUTORÓW KSIĄŻEK!!!
Kliknij na poniższy napis :-)



4 komentarze:

  1. Już pobrałam - zaraz zabieram się do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę Justyno!. Miło mi Cię przyjąć do grupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrane, dziękuję :) Zabieram się za czytanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do grupy Monika-J

    OdpowiedzUsuń