środa, 11 marca 2015

Zamiast jednego ebooka zapraszam na kurs motywacji do napisania książki

Witajcie!
Jakiś czas temu obiecałam Wam, że zamieszczę tutaj e-book na temat tego, jak uparcie doprowadziłam do tego, by napisać książkę.  Nowa wiadomość jest taka, że moja książka, a raczej jej przygotowanie i wydruk jest już wyceniony.

Teraz jestem na etapie zebrania funduszy i... i będzie wydruk. Dlatego też, z tej okazji chcę Wam podarować e-book' a... nam go już, ale zauważyłam, że ćwiczenia w nim zawarte potrzebują czasu, by je wykonać. Aby efekt był taki, o jakim marzymy! Czyli zakończone pisanie książki.

Obecnie jestem na etapie tego, w jak najwygodniejszy sposób udostępniać Wam go z tej strony.

Doszłam do wniosku, że lepiej jeśli będzie to kurs.
Za kilka dni, osoby chętne do pobrania pierwszej części kursu będą miały okazję pobrać
i przećwiczyć zawarte w tym darmowym poradniku ćwiczenia.

Każda część e-booka wymagać będzie wykonania ćwiczeń, pochwalenia się na FB faktem jego zrobienia, w stworzonej tajnej grupie. Za każde wykonane zadanie otrzymuje się następną część ebooka. 

I co najważniejsze - Możecie Liczyć na Moje Wsparcie na każdym etapie! Jeśli potrzebujecie motywacji, by ukończyć swoje dzieło - to ja chętnie pomogę.

A zatem, jeśli pragniesz ruszyć w końcu z miejsca, w kwestii skończenia pisania swojej książki, to zapraszam :-)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Następnym razem już konkrety :-)

Sylwia Paradowska - Kolorystka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz