niedziela, 14 maja 2017

Wyzwanie #Dzień_10 - #Dzień_15 - Zmiany

"W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość..."

Budda



Cześć Kreatywni!

Coś jednak musiało zgrzytnąć! Ponieważ ustawiłam sobie bardzo wysoko poprzeczkę. Zdjęcia, dwa teksty na blogi codziennie. I do tego codzienność, Oj to stanowczo za dużo jak na jednego człowieka. 

Z jednej i najważniejszej dla mnie sprawy jednak nie zrezygnowałam, czyli z czego? Z codziennie 1 wybranej fotografii, zrobionej danego dnia z chwili mojego życia. 

Nie będzie już codziennych postów ponieważ po ludzku nie dawałam rady. Jeśli w weekendy mam więcej czasu na to, by zaplanować te nowe ujęcia i wpisy, to w tygodniu po prostu nie daję rady.

Co to oznacza dla obu blogów? Tyle, że w sobotę pojawi się tekst na blogu: http://pamietnikswiadomegozycia.blogspot.com/, a w niedzielę na blogu: http://swiadomezycie.zory.tv/.

W sobotę zawsze zamieszczać będę wszystkie zdjęcia z poprzedniego tygodnia, a w niedzielę z tej grupy zdjęć łącznie z tym zdjęciem z niedzieli wybiorę jedno, które mnie osobiście najbardziej wzruszy i poruszy. I to zdjęcie stanie się kanwą tekstu na niedzielnym blogu. 

Nie zmieni się to natomiast, że codziennie pojawiać się będą na Instagramie nowe zdjęcia, dlatego też zapraszam do śledzenia mojego profilu na Instagramie, który wyświetlany jest na blogu http://swiadomezycie.zory.tv/ 

I jeszcze jedno. Chociaż sobie obiecywałam, to i tak nie potrafię robić codziennie tylko 1 zdjęcia. Robię ich zawsze dużo, a co najmniej  2-3 by znaleźć najlepsze ujęcie. I tak się zastanawiam, że szkoda tych zdjęć. Stąd też warto, byś zaglądał też na mój profil na Instagramie, bo tam pojawiać się będą i te inne zrobione zdjęcia. 

Dzisiaj na przykład zrobiłam tyle kochanych przeze mnie ujęć, że aż się wzruszyłam.

I już na koniec tego posta obiecane finałowe zdjęcia z dnia 10 do 15. Bo to już minęło 15 dni tego wyzwania. A zatem zapraszam do galerii i do zobaczenia na drugim blogu http://swiadomezycie.zory.tv/ 

Na dziś już wszystko
Do następnego zdjęcia Kreatywni!
Pozdrawiam i zachęcam do patrzenia, a nie oceniania.

GALERIA:

Dzień_10

Dzień_11



 Dzień_12


Dzień_13


Dzień_14
Dzień_15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz