poniedziałek, 8 maja 2017

Wyzwanie #Dzień_9





"Nigdy nie dopuść, by ktoś zgasił w Tobie światło..."

Autor nieznany



Cześć Kreatywni!

Zdjęcie 9 gotowe. I to w ostatnim momencie. Nawet kreatywność ma swoje granice, kiedy ktoś próbuje zgasić Twoje światło. Tym razem to finałowe naprawdę na finał i to tego posta. Ale zawsze zaczyna się tak samo - na początku musi być światło, by zobaczyć kolor.

Dziś nauczyłam się, że po nieprzespanej nocy potrzebna jest odrobina światła. Dobrego humoru. Kolorów. A że nie mogłam wyjść z aparatem tam, gdzie światło jest naturalne. Poszukałam takowego w domu. W nagrodę dostałam odcienie pomarańczy.

To żadne arcydzieło... znajdzie się taki, kto będzie chciał mnie zgasić. Trudno. Dobrze, że choć zostaną mi: światło i kolor. Bo jedno i drugie każdy z nas widzi i nazywa inaczej. To najbardziej subiektywne odczucie, jakie odróżnia każdego z nas od tłumu. 

To dzisiaj już tyle

A zadanie?
Po prostu włącz latarkę w telefonie i znajdź w domu ten ukochany przez Ciebie kolor. Zobacz jak zmienia się pod wpływem światła z latarki w komórce. A jak masz ochotę to weź i świeczkę przysuń do tego wymarzonego koloru. I jak? Inaczej - prawda?

Do następnego zdjęcia Kreatywni!
Pozdrawiam i zachęcam do patrzenia, a nie oceniania.

Na późną kolację KORALOWY KANION
Dobranoc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz