piątek, 5 maja 2017

Wyzwanie #Dzień_6



"Życie jest jak szycie. Jeśli nie masz nici nic nie uszyjesz"

Autor nieznany


Cześć Kreatywni!

Piątek. Piąty maja, ale dzień wyzwania już szósty. Długo zastanawiałam się, co ma się znaleźć na zdjęciu finałowym tego dnia. Doszłam do wniosku, że ujawnię swoją następną pasję. Jak się okazało na mediach społecznościowych są takie Osoby, które śledzą to co robią i się po prostu dziwią.

A ja im się nie dziwię [haha]. Od dzieciństwa słynęłam z tego, że miałam mnóstwo zainteresowań, pasji, które często przeradzały się w wielkie hobby.

Tak mi też zostało. W odpowiedzi na postawione przez koleżankę pytanie - ile mam tych hobby i pasji - odpowiedziałam, że cztery. Niech mi będzie wolno wymienić...
A co tam, to mój blog więc wymienię [dla niewtajemniczonych - teraz żartuję].

Po pierwsze fotografia, dzięki której to wyzwanie. 
Po drugie, a nawet i pierwsze - kwiaty, bukiety, kwiaty w naturalnym środowisku, zieleń i robienie im zdjęć.
Kolory - to po pierwsze, drugie i trzecie - bo są wszędzie, a dzięki nim, fotografia jest radośniejsza. To moje prywatne zdanie. Nie zamierzam do tego zdania przekonywać innych. 
Po czwarte - szycie. Od jakiegoś już czasu nosiłam się z zakupem maszyny do szycia. Wkurzało mnie to, że nie mogłam znaleźć na siebie ubrań, których natychmiast nie będę musiała nieść do krawcowej. Postanowiłam, że się uniezależnię od krawcowych. Nauczę się szyć.

A to wszystko po to, by odkryć własny styl. Styl ubierania, styl życia, styl patrzenia na świat, styl fotografowania i co najważniejsze styl życia. Są szczęściarze na tej ziemi, że już jako dzieci dowiadują się, co jest ich najmocniejszą stroną i mają się czego trzymać.

Jednak sporo z nas ma z tym problem. Prawda? A przynajmniej częściowa prawda... Dlatego, podsumowując ten dzisiejszy post... 

Nie przejmuj się uwagami, że wykazujesz słomiany zapał i interesujesz się wieloma rzeczami na raz. Ty nie masz słomianego zapału!
Ty masz największy talent! Jesteś uparty w dążeniu do znalezienia siebie i 
... Odważny w tym, by stale szukać i się uczyć!
Zadanie na dziś: Daj sobie 5 minut i w tym czasie wypisz wszystko czym interesowałeś się przez całe swoje dotychczasowe życie. Jak już uznasz, że spisałeś wszystko, to zadaj sobie pytanie: Co łączy te wszystkie zainteresowania?

Dziś zrobiłam tylko 2 zdjęcia. I tym finałowym jest to górne zdjęcie.

I to już wszystko na dziś.

Do następnego zdjęcia Kreatywni!
Pozdrawiam i zachęcam do patrzenia, a nie oceniania.

P.S. Zajrzyj na stronę http://swiadomezycie.zory.tv/ Wyszukaj tekst pt. "Wielkie szycie a życie". Przeczytaj wersję emocjonalną dzisiejszego wyzwania.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz