sobota, 6 maja 2017

Wyzwanie #Dzień_7



"Spójrz w lustro i dostrzeż siłę płynącą z oczu Twych"

Autor nieznany


Cześć Kreatywni!

Pierwszy tydzień, z tych 52 które są zaplanowane, już za mną. 7 zdjęcie. Pojawił się pomysł. Powstały w wyniku tego, że szukałam czegoś, co Cię Obserwatorze zaciekawi. Coś co wywoła wrodzone srocze zaciekawienie błyskotkami.

Jedno, co zawsze mnie fascynowało to to, co pokazuje lustro. To jest największy kłamca. Mam w domu 3 lustra, pomijając oczywiście lustro wody i kałuży na środku kuchni. I każde z nich pokazuje inną moją twarz.

Jedno. Pokazuje, że jestem piękna. Pokazuje jak cudne mam oczy. Drugie - jest tak zwanym krzywym zwierciadłem. To taki przekształcający świat twór, który zawsze pokazuje mnie w najgorszym świetle. Wskaże każdą bruzdkę na twarzy i każdą cholerną zmarszczkę czasu. 
Trzecie lustro? Puszcza do mnie tęczę. Na jego załamaniach światło traci werwę i załamuje się, tworząc obietnicę - tęczę, że za chwilę wróci do siebie i będzie świecić przykładem.

Z każdych z tych tworów lustrzanych jest coś ze mnie. Tymczasem przyroda... która jest główną bohaterką zdjęcia dnia, też ma kilka fantastycznych oblicz. Dlatego też postanowiłam, że skoro przed moim domem nie ma naturalnego lustra wodnego, to zaniosę moim i nie tylko moim roślinkom okazję do przyjrzenia się pięknu, jakie sobą reprezentuje

Oto kilka z takich zdjęć. Są moje i kocham je. To mój pomysł. Chwila. Przebłysk. Taki zajączek świetlny wysłany przez niewinnie zaglądające do mojego domu słoneczko.

I nim zakończę. Zadanie: Spójrz we wszystkie lustra w domu i... pomyśl, jak piękną jesteś mozaiką. Zatańcz przed lustrem, uśmiechnij się do niego i zrób głupią minkę. I to już wszystko dzisiaj.

Na deser? Serwuję zdjęcia z krótkiej sesji z lusterkiem. A co!? I pamiętaj

Do następnego zdjęcia Kreatywni!
Pozdrawiam i zachęcam do patrzenia, a nie oceniania.


P.S. No i zdjęcia z sesji:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz