wtorek, 17 czerwca 2014

Barwom życia powiedz TAK!

Witajcie!

Dystans do siebie i do świata zyskuje się też poprzez realizowanie nowych przedsięwzięć. Tak właśnie raptem 5 tygodni temu rozpoczęłam przygodę z kolorami. Biorę bowiem udział w szkoleniu Międzynarodowego systemu 12 typów kolorystycznych.

Przyznam szczerze, że jestem zakochana w barwach od zawsze. Uwielbiam to jak człowiek, a zwłaszcza Kobiety, przeobrażają się pod wpływem prawidłowo dobranych kolorów. Po prostu są to cuda tego świata. I to bez konieczności przechodzenia operacji plastycznych.

Człowiek, który utrafił z doborem kolorów wygląda na osobę młodszą, o większej witalności. Często też nabiera ciepła i ... co ciekawe przyciąga do siebie innych ludzi.

Kolorem możemy wyrazić nasze emocje, a ludzie choć często się do tego nie przyznają, wolą znać stan emocjonalny drugiej osoby. Zresztą to emocje są wyznacznikiem człowieka. Prawda? ;)

Już od pradawnych lat :), kiedy to byłam brzdącem, uwielbiałam szkicować za pomocą ogromnego wachlarza barw. Uwielbiałam wszelkie kolorowe zdjęcia, gdzie prezentowane były przecudownie pastelowe kolory ścian. Jak dorosłam, to pragnęłam zdobyć wszelkie informacje na temat dobierania barw strojom, makijażom, czy też pomieszczeniom w których przebywam.

Dla mnie najpiękniejszymi kolorami są wszelkie odcienie niebieskiego, zieleni, kolory zachodzącego
i wschodzącego słońca.

Dlaczego o tym piszę? Dlatego, że na tym blogu powitałam Was wszelkimi odcieniami szarości emocjonalnej. Natomiast w mojej gamie kolorystyki emocjonalnej są też i te bardziej radosne, czyste, miękkie barwy wiosny [czyli tego dziecka we mnie]. Bajeczne  miękkie pastele lata [czyli dorosły we mnie] oraz ogromne, nasycone kolory jesieni [czyli ja emocjonalne].

Dlatego ten dzisiejszy tekst dotyczy spokoju, miękkości związanej z zadowoleniem w życiu. Dotyczy zachęty do większej otwartości i ciekawości do tego, co przyniesie życie. 

Ten tekst dedykuję dzisiaj Wam Piękne, a często nie doceniane przez Siebie Kobiety.

Życzę Wam, byście częściej ubierały się w pastelowe odcienie emocji. Takie stonowane barwy. Byście od czasu do czasu roznieciły w sobie jesienne, ogniste kolory, tworząc w ten sposób swój charakter.
A co najważniejsze, byście umiały emocjonować się tym, co nowego, nieznanego pojawia się w Waszym życiu. Wzbogaćcie swoje życie o kolory wiosennej świeżości emocjonalnej.

Uśmiechajcie się! Ubierzcie się w kolory tak, by zawsze Wasze piękno mogło wydobyć się na światło dzienne. Byście dzięki temu mogły być zadowolone z Siebie i Swojego ciałka.

Jesteście bowiem piękne! I nie potrzebujecie operacji ani drakońskiego odchudzania.
Bo strojem, kolorem można zniwelować pewne niedoskonałości.

Życzę Wam Kolorowego Życia!


Pozdrawiam
Sylwia Paradowska - zakochana w kolorach :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz