poniedziałek, 23 czerwca 2014

Oj przygodo! Jak ja Ciebie uwielbiam :)

Witajcie Kochani!

Dziś o przygodzie, o nowych wyzwaniach, o spełnianiu marzeń.
A co ;)
Czy znacie to uczucie, kiedy czekacie na coś nowego? Coś czego jeszcze w życiu nie doświadczyliście?
Ja znam i po prostu ubóstwiam!
Kocham, kiedy czasem brawurowo rozpoczynam coś nowego. Kiedy muszę wytężyć swoje kreatywne pokłady myśli. Uwielbiam ten dreszczyk emocji, kiedy wchodzę na "nieodkryte lądy".



Tak było wczoraj i tak zapowiada się jutrzejszy wieczór!


Wczoraj dreszczyk dotyczył zjeżdżania z wysokiej góry moim niebiańskim Puntem, który jest już leciwym wehikułem naszych przyjemności. Stromo i w dół! Ślisko, bo rozsypany żwir i do tego jeszcze ciągłe serpentyny.
Rany moja lewa stopa oszalała. Trzęsła się jak galareta.
Lęk, strach ale i dreszcz na myśl, że robię to pierwszy raz. To jest niesamowite!

Choć po zjeździe czułam, że mi serce wyskakuje z klatki piersiowej i dech zapierało mi w płucach, to radość po pokonaniu lęku - to przyjemność nieoceniona! :)

Dreszczyk emocji?! Czasem jest niezbędny do doceniania spokoju, stabilizacji. I taki spokój odczułam, jak tylko zjechałam z góry... Fantazja! Ale dobrze, że mam to już za sobą. Pewnie kiedyś znowu to zrobię ;)

Natomiast jutrzejsza przyjemność, to spełnienie marzeń. Jakich?

Marzeń o prowadzeniu szkoleń, prezentacji korzystając z najnowszej technologii. E-learning - to było coś, o czym marzyłam. Nie mogę bowiem prowadzić szkoleń stacjonarnych - przynajmniej narazie. Ale przez internet? To bym już mogła :) Na dodatek skończyłam profesjonalny kurs prowadzenia takich zajęć. I już cieszę się, że wykorzystam tę wiedzę na jutrzejszych zajęciach.


Dlatego jutrzejsze swoje 5 minut uznaję za oficjalne spełnienie jednego z moich marzeń. Marzeń o byciu trenerem.

I do tego taki wdzięczny temat - czyli analiza kolorystyczna według Międzynarodowego systemu analizy kolorystycznej - 12 typów urody.

To połączenie wrażeń estetycznych, wrażeń związanych ze spełnieniem marzeń i... I nowy fach w rękach.

Niezależnie od tego jak mi jutro pójdzie, dla mnie to będzie najpiękniejsza przygoda!

Dziękuję sobie i Anii! Za taką możliwość.
Pozdrawiam wszystkich, którzy nie ustają w spełnianiu marzeń i przeżywaniu przygód!

Marzenia się spełniają. Cieszę się niezwykle, że te najbardziej twórcze również!

Pozdrawiam

Sylwia - niecierpliwie czekająca na swoje e-learningowe 5 minut :)

Do zobaczenia kiedyś, kiedy pojawię się w cyklicznych szkoleniach e-learningowych :)

2 komentarze: