niedziela, 8 czerwca 2014

Rodzina, to najwyższa wartość

Weekend spędzony z rodziną, to jedna z najpiękniejszych chwil.

Oby tych chwil było jak najwięcej



To momenty, które dodają otuchy i wiary w to, że życie ma sens. A ma i to najpiękniejszy, zwłaszcza kiedy zaczynam zauważać jak wiele przyjemności daje mi rozmowa z Mężem.

A Jemu dodaje to uśmiechu na twarzy i chęci do tego by czytać, poznawać, bo później może mi te wszystkie odkrycia zaprezentować. A ja cieszę się, że On nie umie doczekać się, kiedy się ze mną czymś podzieli.

Mnie i Jemu nie dane było zostać rodzicami i choć czasami ronimy łzy, a na naszej twarzy pojawia się smutek, to jednak mamy oboje wrażenie, że tak naprawdę jesteśmy rodzicami dla siebie nawzajem.

Spełniamy się jako mama i tata, kiedy z wielką czułością dbamy o siebie nawzajem.

Jak to robimy?
Tak jak Wy Cudowni Rodzice!
Poprzez dbałość o zdrowie drugiej osoby, o to by była ona w stanie bezpiecznie dotrzeć
z pracy 
do domu. By przestała wykonywać to, co może zagrozić jej zdrowiu fizycznemu i psychicznemu.

Wielokrotnie doświadczyłam ogromnej czułości ze strony Męża, kiedy wieczorem przykrywał mnie kołdrą, albo głaskał mnie po włosach, ale szczególnie mocno jestem mu wdzięczna za to, że ostrzegł mnie przed nadmiernym oddawaniem się pracy.

On wręcz poprosił mnie, bym przestała szaleć z ilością obowiązków. Bym znalazła czas na czytanie książek, oglądanie telewizji, a nie tylko bym ciągle pracowała.
To On kazał mi, bym zaczęła oglądać więcej "głupich programów" typu "Jak to jest zrobione". To ten mój największy przyjaciel powiedział mi, bym chodziła na spacer, dłużej spała, tańczyła, śmiała się najszczerzej jak umiem.

Dziś wiem, że gdyby nie jego bliskość, gdyby nie jego czułość, to pewnie dziś mogłabym być w depresji, która byłaby skutkiem przepracowania. Dlatego...

Kochani!
Proszę Was, nie zapominajcie o rodzinie w dążeniu do realizacji swoich wymarzonych celów!
Proszę Was, wprowadźcie swoich najbliższych w Wasze codzienne plany.
Dlaczego?
Dlatego, że we dwójkę/trójkę/czwórkę dużo przyjemniej jest spełniać swoje marzenia. Rodzina, to najwięksi przyjaciele! To Twoi sprzymierzeńcy.
Czasem lepiej jest poszukać wspólnego i rodzinnego celu!

Pamiętajcie o tym, by każdego dnia spędzić chwilę ze swoimi najbliższymi!

Pozdrawiam
Sylwia :)



2 komentarze:

  1. Jesteście szczęściarzami że macie siebie na wzajem :) Dużo uśmiechu na twarzy życzę i radości z każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń