piątek, 27 czerwca 2014

Gdyby mi ktoś powiedział...?

Witajcie!

Trochę mnie nie było. I wygląda na to, że będę dążyła do tego, by posty pojawiały się regularnie minimum raz w tygodniu. Chcę bowiem, byście zawsze wiedzieli jakiego dnia tygodnia będziecie mogli poczytać co sobie moje ego wymyśla i czego wartościowego dla Was pragnie!

Skoro się rzekło, trzeba ustalić: Kochane i Kochani! Od przyszłego tygodnia solidnie, co każdą środę na tym blogu znajdziecie post.
Przez cały tydzień będę zbierała dla Was i dla Siebie coś wartościowego, coś poruszającego, coś emocjonalnego i rozwijającego. Uwielbiam szukać wielkich i małych rzeczy. Tych ludzkich okruszków wiary w siebie i to chcę rozwijać w sobie. A także zachęcać Was do tego byście doceniali Siebie z tym co już w sobie macie.

A dziś opowiem Wam o tym, co mnie w moim życiu powaliło z nóg. Pewnie i Was to zdanie: "Gdyby mi ktoś powiedział.... kilka lat temu, że zrobię to i to... to bym mu nie uwierzył i postukałbym się po czole by zaznaczyć szaleńczą myśl respondenta" zachęca do uwierzenia w swoje możliwości. Bo wielu spraw, które dzisiaj robicie, nikt razem z Wami nie był w stanie przewidzieć. Prawda? ;)

Kochani uwierzycie, że raptem 20 lat temu, ta prawie kolorystka chodziła w czerni, w głębokich szarościach, bez makijażu, bez zafarbowanych włosów. Bez zielonego pojęcia na temat tego jak należy się ubierać, jak dobierać kolory... Nie wiedziałam nawet jak zestawiać kolory... A nawet, nie miałam pojęcia, jako kobieta, jakie nazwy mają poszczególne kolory...

Dziś, jako ledwo co upieczona kursantka kursu kolorystycznego wiem co to jest turkus, electric blue, wiem co to jest 12 typów kolorystycznych, rozpoznaję typy kolorystyczne. Mam świadomość 3 atrybutów kolorystycznych. Wiem co to są chusty do analizy kolorystycznej i znam znaczenie takiej analizy. A w przyszłości poznam, jak zestawiać - tworzyć stylizacje.

Aż mi trudno uwierzyć, jak olbrzymią drogę przebyłam do świadomości kolorystycznej. Jak wiele już osiągnęłam.

Nie chwalę się po próżni :D Cel tego tekstu jest jasny, "byście uwierzyli w Swoje wewnętrzne, jeszcze nie odkryte talenty! Jesteście tu i teraz, w tej chwili już najpiękniejszą wersją siebie! Każdy kurs, szkolenie tylko wydobywa z Was to, co w sobie już macie i co powinniście kształcić".

Jest mi bliżej do tego, co napisał np. Vuijcic. Napisał on, że człowiek stworzony już jest dla jakiegoś celu i tylko od niego zależy to, jak szybko odkryje swój życiowy cel!

Zgadzam się z tym. Choć do wiedzy na swój temat jeszcze mi daleko, to dziś już mam świadomość tego, co powinnam robić, w jakim kierunku powinnam szukać możliwości dokształcenia się.

Do czego Was zachęcam!?

Do odkrywania SIEBIE?
Z wadami, zaletami!
Z niedociągnięciami, błędami i szansami rozwoju!
Z wiarą w Siebie, w to, że takim jakim jesteś dziś, to Twoja najlepsza WERSJA! I dokładnie taki masz być! Bo to kim jesteś, to efekt Twojej wytężonej pracy nad tym by być Sobą!

To kim dzisiaj, tutaj, teraz jesteś - To rezultat całych Twoich poszukiwań!
Bądź z Siebie Dumny!
Osiągnąłeś Niemożliwe!
Odkryłeś skarb ukryty w najtrudniejszym do odkrycia miejscu!
Czyli w Sobie Samym!

Zachęcam, bo znam efekty takiego podejścia do życia, a Ty je sprawdź - i nie ufaj mi na słowo pisane! Sprawdź i komentuj!
Byś cieszył się z tego co już osiągnąłeś!
Byś miał frajdę z rezultatów, o których kiedyś marzyłeś Dobry Człowieku!
Jesteś NAJLEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE!
Tu i Teraz!

Pozdrawiam Autentyczne Diamenty! Czyli Każdego z Was.

Sylwia - autor :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz